Поширені запитання

Як купити квитки?
Виберіть фільм і час сеанcу, який вас цікавить. Клік на час сеансу відкриє вікно покупки / бронювання квитків онлайн. Переконайтесь в тому, що обраний ...
Чтв., 31 Серп., 2017 at 7:36 PM
Як повернути квитки?
УВАГА! Електронні квитки можна повернути не пізніше, ніж за годину до початку сеансу! Якщо ви обміняли електронні квитки на звичайні (в касі або за допо...
Чтв., 31 Серп., 2017 at 5:58 PM
Як забронювати квитки?
Бронювання доступно в деяких випадках, коли поряд з кнопкою "Купити квиток" знаходиться кнопка "Забронювати".  Для того щоб забро...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:05 AM
Як викупити онлайн заброньовані квитки?
Для того щоб викупити онлайн заброньовані квитки, потрібно на вкладці "Мої квитки", вибрати замовлення в якому квитки заброньовані, перейти в нь...
Чтв., 31 Серп., 2017 at 6:25 PM
Як поміняти квитки?
Послуги обміну електронного квитка на іншу дату, час або фільм чи кінотеатр немає. У разі необхідності, скористайтеся функцією повернення квитків і потім ...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:19 AM
Де знаходяться придбані квитки?
У разі успішної покупки квитки будуть відображені вам у вкладці «Мої квитки і замовлення». Куплені квитки дублюються на ваш e-mail і можуть бути висл...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:43 AM
Немає можливості роздрукувати квитки, як бути?
Якщо ви не можете роздрукувати ваші електронні квитки або у вас немає принтера і т.п., передбачений варіант обміну їх на паперовий еквівалент в касі кінот...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:42 AM
Немає квитків у вкладці Мої квитки, не з'явилися після успішної оплати?
Щоб побачити ваші квитки у вкладці "Мої квитки", слід авторизуватися тим же чином, що і при покупці. Якщо ж ви купували квитки без авторизаці...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:35 AM
Як захищаються дані моєї платіжної картки? Чи використовується SSL?
Реквізити карти ви вводите не на нашому сайті, а на стороні платіжної системи і по url з усіма необхідними протоколами і засобами захисту, утому числі ...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:13 AM
Як оплатити замовлення, на якому стався збій або помилка оплати?
Якщо ви в процесі покупки закрили форму оплати, або сталася помилка платежу: він був відхилений банком, у вас пропав інтернет, завис і перезавантажився ко...
вт., 22 Лист., 2016 at 10:33 AM